Şiir Defteri

Az kaldı

Yazan: Burhan
15.06.2026 / 06:07
57 kez görüntülendi
0 yorum yapıldı
Sayılı günlerdi geldi geçti Geri dönecek mekanın sahibi Henüz son söz söylenmedi Ve hiç bir şey daha bitmedi Açık hesabım var yarım kalan Beklesinler beni,sebebim olan İntikam ve gazab içimde yanan Bekleyin beni geliyorum ulan Az kaldı Bu gecenin sonunda Güneş doğacak Az kaldı Beni sırtımdan vuranlar Pişman olacak Az kaldı Namert ve riyakâr Ey sahtekârlar Kardeşim Diyenler beni karanlık bir Kuyuya attılar Az kaldı Bu gecenin sonunda Güneş doğacak Az kaldı Beni sırtımdan vuranlar Pişman olacak Az kaldı Namert ve riyakâr Ey sahtekârlar Kardeşim Diyenler beni karanlık bir Kuyuya attılar Aynı kaldırımlara baş koyduğum Aynı acılara hep ortak olduğum Canımı güvendiğim kardeş bildiğim Aynı sokaklarda hayat bulduğum Üç kuruşa ulan, beni sattınız Kardeşliğimizi hiçe saydınız Düştüğüm yerde bırakıp kaçtınız Dönüp ardınıza bile bakmadınız Az kaldı Bu gecenin sonunda Güneş doğacak Az kaldı Beni sırtımdan vuranlar Pişman olacak Az kaldı Namert ve riyakâr Ey sahtekârlar Kardeşim Diyenler beni karanlık bir Kuyuya attılar
Kapat/(ESC)
Yorum Düzenleme

Yeni Üyeler

  • haruncelik
  • kassielsavgu
  • ceyhan
  • DevrimUçak
  • Fikret
Kapat/(ESC)
Tavsiye
Adınız:
Sizin eposta adresiniz:
Alıcının eposta adresi:
Mesajınız:
Doğrulama Kodu:
captcha refresh
Kapat/(ESC)
İletişim
Adınız:
Eposta adresiniz:
Mesajınız:
Doğrulama Kodu:
captcha refresh
Kapat/(ESC)
Rastgele Şiir