Sayılı günlerdi geldi geçti
Geri dönecek mekanın sahibi
Henüz son söz söylenmedi
Ve hiç bir şey daha bitmedi
Açık hesabım var yarım kalan
Beklesinler beni,sebebim olan
İntikam ve gazab içimde yanan
Bekleyin beni geliyorum ulan
Az kaldı
Bu gecenin sonunda
Güneş doğacak
Az kaldı
Beni sırtımdan vuranlar
Pişman olacak
Az kaldı
Namert ve riyakâr
Ey sahtekârlar
Kardeşim
Diyenler beni karanlık bir
Kuyuya attılar
Az kaldı
Bu gecenin sonunda
Güneş doğacak
Az kaldı
Beni sırtımdan vuranlar
Pişman olacak
Az kaldı
Namert ve riyakâr
Ey sahtekârlar
Kardeşim
Diyenler beni karanlık bir
Kuyuya attılar
Aynı kaldırımlara baş koyduğum
Aynı acılara hep ortak olduğum
Canımı güvendiğim kardeş bildiğim
Aynı sokaklarda hayat bulduğum
Üç kuruşa ulan, beni sattınız
Kardeşliğimizi hiçe saydınız
Düştüğüm yerde bırakıp kaçtınız
Dönüp ardınıza bile bakmadınız
Az kaldı
Bu gecenin sonunda
Güneş doğacak
Az kaldı
Beni sırtımdan vuranlar
Pişman olacak
Az kaldı
Namert ve riyakâr
Ey sahtekârlar
Kardeşim
Diyenler beni karanlık bir
Kuyuya attılar